Saturday, December 8, 2012

Bebas

Assalamulaikum!!!
Hye korang semua. =)




Lame tak bersua kan?? I'm really sorry i didn't have a time to update my blog cause of my SPM examination..huhu..so0o0o sory.. How are you??hope you all in the best health in the world..=) Anyway, hari ni saya nak bagi tau yang saya dah bebas SPM!!! hehe..Sebenarnya dalam 3 hari abis..ari ni baru sempat update bolg..hehe. Ok, sekarang no more homework,no more kawan-kawan yang selalu bersama..sedih..tapi kami tak lost contact..facebook kan ada..hehe, also no my enemy yang selalu cari gaduh..(si budak hitam yang selalu cari gaduh)..tapi kadang-kadang bosan gak tak de dia..tak boleh gaduh dengan dia..happy gak kadang-kadang kalau dapat gaduh dengan dia..tp kadang-kadang sakit hati jugak..sabar je la. hehe. So,apa lagi yang dah tak payah buat..emm2, one impotant thing that no more homework dari cikgu kamaruzzaman..haha..my beloved teacher and all my classmate..cikgu yang selalu bagi kerja sekolah tapi anak-anak muridnya langsung tak buat..respect giller cikgu ni..selalu tabah dengan anak-anak muridnya..haha. miss u cikgu..hehe. Sekarang aku bebas!!! 

Bercakap pasal bebas ni, bebas pun tak bebas jugak..abah suruh cari kerja lak.. oh no!!baru nak enjoy..kene cari kerja plak. hari tu cakap tak boleh keje takut terlalu taksub dengan kerja sampai tak nak sambung belajar la and bla bla bla..tapi sekarang suruh cari kerja plak..tapi tak pe..bosan jugak duduk rumah..buat besarkan body je..baik pegi cari pengalaman..kan3??hehe.

Hari ni, pergilah aku mencari kerja. Lepas satu-satu kedai aku masuk..mohon kerja..Penat giller sampai nak pengsan..tak pengsan pun..hehe..Kerja mane entah aku nak. Last sekali mohon kat Pantai Timur..harap-harap boleh la kerja. Aminn.

Ok la kengs. Mase untuk lelapkan mata. Jumpa lagi dalam entry akan datang. Have a sweet dream. Good nite. =)

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Nuril ! Like Kalau Suka ! ♥

0 comments:

Post a Comment